Alla inlägg den 17 november 2012

Av flickansliiv - 17 november 2012 01:33

Du försöker och försöker, ta dig tillbaka. Du förstår inte att deg inte kommer gå, du vill inte inse det. Jag visste det fanns något mellan oss, att det inte bara var jag som kände det.
Men nu när du försöker ta dig tillbaka har Beslutet redan tagits. Ett beslut är ett beslut. Jag kan inte ändra det, inte du heller. Just nu finns det ingen pakts för dig i mitt liv. Jag vägra ge dig platsen för du tar den ändå inre på allvar. Jag vågar inte lita på dig för du har svikit mig så mycket. Mellan dig och mig finns det inte längre någon framtid. Du kommer aldrig få komma mig nära igen, jag kommer aldrig
Låta dig komma i närheten av mitt
Hjärta igen. Du har gjort ditt i mitt liv, du valde och jag beslutade nu finns det ingen återvändo. Du är inte värd all den smärtan som du orsakat. Läs känslorna för dig låser jag in och kommer aldrig låta dem komma ut igen

Ovido - Quiz & Flashcards