Alla inlägg den 10 november 2012

Av flickansliiv - 10 november 2012 13:41

Jag lämnade en bakom mig. Någon som smärtar i mitt hjärta. Men du, bara du har jag aldrig lämnat. Du har aldrig lämnat mig. Vi säger att vi är vänner, vi säger att vi finns där för varandra, och det finns vi. Fast inte som vänner, något mer.
Det har alltid funnits något mellan oss, under hela tiden. Men precis som innan vågar vi inte erkänna det, du finns i mitt hjärta och jag i ditt. Men ändå vågar vi inte satsa, ändå vågar vi inte. Vi är fega och rädda. Rädda för att förlora varandra, rädda att bryta allt det vi byggt upp. Men kanske kunde det bli underbart mellan oss, tanken och kärleken finns till att det skulle bli något bra.men vi är rädda, jag är rädd. För jag behöver dig i mitt liv, jag vill ha dig i mitt liv. Kanske är du bara min trygghet, men jag tror det är något mer. Du betyder något Föe mig och jag vill veta vad som händer, vardör leka alla dessa lekar som vi gör. Varför gör du så? Va inte med mig om det inte betyder något för det vet jag att det gör. Men vad kommer hända mellan oss, det är något som är oskrivet, kanske kommer det alltid vara det

Av flickansliiv - 10 november 2012 01:54

Är man inte ledsen så blir man. Det finns ingen återvändo nu. Du har satt ditt sista steg i mitt liv. Du slutade svara mig och du bryr dig inte, eller hur? Det var en sak du ville åt och när du fick det spelade inget annat någon roll. Mina känslor för dig betydde inget för dig.
Jag offrade mycket för dig. Jag prioriterade att träffa dig men vad fick jag tillbaka? Rent ut sagt inget. Du valde aldrig mig, du ville inte välja mig. Du utnyttjade mig, jag skulle finnas där när du behövde det, som ett jävla djur, som man kelar med när det passar. Jag blir så ledsen men mest är jag nog besviken. Jag gav dig en lite chans, en lite chans att försöka göra något bra av allt detta som du redan förstört en gång. Men du valde att förstöra det igen, du valde bort mig igen. Så nu räcker det. Du betyder inget, absolut inget för mig. Du ska inte få ta den delen av mitt hjärta, den delen är avsedd för någon som verkligen bryr sig, om det finns någon son gör det

Ovido - Quiz & Flashcards