Direktlänk till inlägg 10 mars 2017

We both know we ain't kids no more

Av flickansliiv - 10 mars 2017 14:16

Vi blir äldre för varje dag som går. Vi är inga ungdomar längre. Den tiden är förbi. En tid jag hatade, en tid jag älskade. Allt är förbi. Nya setg ska tas på en okänd mark. Jga vet inte hur jag ska hitta, vad jag ska leta efter. Jag vet inte vad jag vill. ena dagen detta och andra dagen det andra. Jag kan inte bestämma mig. Jag vet vakren in eller ut. Ibland orkar jag inte, ibland önskar jag att jag inte behövde fundera på framtiden, på den framtiden jag alltid önskat mig under så läng tid. Denna tiden skulle vara den bästa, det var detta jag ville, det var detta jag gick igenom eld och lågor för och nu rä jag här. I vårt hus, med dig. Kärleken i mitt liv. Ändå vet jag inte om det är så. Det var inte så här jag tordde det skulle kännas att få allt jag alltid önskat mig. Allt som en gång låg så långt borta finns precis här, nu. Ändå vet jag inte om det är det rätta för mig. Kanske är det såhär det blir, kanske är det såhär jag blir när det varit bra för länge. Kankse är det jag som letar eftre brister och anledningar till att tvivla, kanske är det bara jag som börjar få kalla fötter. Mne varför ? Varför? Varför måste jag hålla på såhär? varför kan det aldrig få vara bra? 


Jag vet att du förtjänar någon bättre, någon som inte är som mig. Någon som ger dig allt det du förtjänar och så mycket mer än vad jag kan ge dig. Just nu kan jag inte ge dig något, men tro mig, jag vill ge dig allt. och jag hade gjort det om jag bara hade kunnat. men jag vet inte hur jag ska göra, jag vet inte var jag ska börja. Jga är rädd för att vara ensam, jag är rädd för att vara med dig. Jga vill se dig lämna mig för att slippa se sig ledsen, se dig gå ifrån mig för att slippa smärtan som just nu finns i mitt hjärta. Mitt hjärta värker av att inte vara någon, att inte vara någon för dig, att inte vara tillräcklig för dig. Du förtjänar bättre och jag vet det. Det som skrämmer mig är när du kommer på det? Kanske är det därför jag tvivlar, därför min kropp gör ont. Du har lämnat mig många gånger förut och jag faller ihop lite mer för varje gång, men ändå kommer du tillbaka. Varför? Jag är bara mindre och midre, jag kommer aldrig att bli tillräcklig för dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flickansliiv - 18 februari 2019 12:50

Det var länge sen jag skrev här. Sist var det 2017. Nu 2019. Det känns konstigt att behöva ta sig tillbaka till denna plats som jag under en lång tid behövde för att överleva min vardag. Jag trodde att detta var över och att jag lärt mig stå på egna ...

Av flickansliiv - 30 april 2017 12:50

Det finns personer i livet som betyder mycket, så mycket att det gör on i en. Jag har fått en ny sådan i mitt liv och hon betyder väldigt mycket för mig. På kort tid har hon blivit en av mina närmsta vänner och delar allt med henne... Tills nu... Jag...

Av flickansliiv - 28 mars 2017 16:40

Ibland är det bara svart, helt mörkt. Jga hittar inte någonstans. Jag tror jag vet vad jag vill, vet vad jag ska och göra. Men egentligen vet jag ingenting. Jag är rädd för vad som väntar mig. Det okända är skrämmande, det är något som jag inte blir ...

Av flickansliiv - 15 mars 2017 13:08

Varför? Varför? varför jag gör detta mot mig själv? ibland undrar jag om jag verkligen tänker när jag gör något. Jag vet att jag äslakr dig, jag vet att det är dig jag vill vara med, jag vet att jag vill ha en framtid med dig, ändå lyckas jag trssla ...

Av flickansliiv - 7 mars 2017 14:30

ny dag, ännu en dag. Här finns jag och där finns du. Ibland funderar jag på om jag verkligen finns. Är detta verkligen jag ? Eller detta är en person som jag blivit? Jag vill vara den jag var innan, eller vill jag det egentlgien? Jag vet att jag inte...

Skapa flashcards