Alla inlägg den 31 januari 2013

Av flickansliiv - 31 januari 2013 23:59

Du och jag tillbaka, varför? Är vi tillbaka? Leker vi en lek. Spelar vi ett spel. Du letar dig snabbt tillbaka. Mina känslor hinner aldrig försvinna för dig. Vi är oskiljaktiga fast jag inte vill. Jag vet inte vad jag vill. Men jan jag inte bli lycklig med dig är det bäst att vi är ifrån varandra. Bäst att jag går vidare. Lämnar det gamla bakom mig. Och inser, att som du faktiskt sa, jag förtjänar någon dom kan ge mig det jag vill ha.
Trasiga människor kan bli hela. Jag tror det. Jag kommer bli hel en dag. Någon dag. Men tills dess är jag trasig och kommer förbli så. Men jag kan inte göra mig hel med dig om det innebär att fortfarande bara är halv med mig. Du måste hitta någon som kan göra det, jag hoppas att den personen är jag och att du inser det. Men du glider närmre mig på ett obehagligt sätt, vänskap. Jag vill ha mer än så. Jag vill ha dig. Eller ville.....

Ovido - Quiz & Flashcards