Alla inlägg den 6 januari 2013

Av flickansliiv - 6 januari 2013 00:54

Så mycket som snurrar runt. Vad är sanning, vad är lögn? Var är riktigt, vad är falskt? Så svårt att veta. Alla tankar snurrar rundor, finns ingenstans de kan ta vägen. Snurrar bara mer och snabbare...
Jag undrar om det går att lite på dig. Du har svikit mig förr, du har krossat mitt hjärta en gång. Det får aldrig hända igen. Jag har lovar mig själv att du aldrig ska få komma mig så nära igen, men jag rädd för att du redan gjort det. Du vet saker om mig som ingen annan vet. Saker som är grunden till all ondska och ångest som finns inom mig. Du vet något som du inte bör veta. Du bör släppa det, du bör släppa mig. Gå vidare lämna mig här. För frågan är, är det jag som inte förtjänar dig eller det är tvärt om?

Ovido - Quiz & Flashcards