Alla inlägg under december 2012

Av flickansliiv - 2 december 2012 12:37

Så många vägar, Så många möjligheter.svårt att förstå, svårt att välja. Svårigheterna är stora. Valet är mitt. Bara mitt...
Du och jag är över. Eller jag tror det påriktigt denna gången. Jag tror inte heller vi kommer hitta tillbaka till varandra igen. Känns inte som det. Jag skulle vilja det ibland, bara för att du är du och jag behöver dig. Me du är inte värd all denna skiten, all den energin som jag lagt ner. Du är inte värd den. Jag måste sluta söka mig tillbaka till dig, det finns dem som förtjänar min närvaro, kanske måste man ge någon ny en chans.. Jadu, sorgligheten ligger i luften när jag skriver detta. Du och jag är ett avslutat kapitel och upptas kommer det aldrig göras igen. Två chanser är en gång gör mycket. Men nu är dina chanser slut. Jag trodde på dig. Litade på dig men nu förstår jag vad du är gör någon. Tyvärr. Jag släpper dig och vandra vidare, hoppas bara vägen jag valt är snällare Mot mitt hjärta än vad den tidigare vägen varit.

Ovido - Quiz & Flashcards