Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av flickansliiv - 25 oktober 2012 00:02

Jag hade glömt dig, jag hade lämnat dig bakom mig. Men vad hände, var är vi? Vi valde att gå tillbaka, det har aldrig hänt oss innan. Du och jag var över. Du och jag fanns inte mera, men ändå kom du tillbaka.
Vad är det du vill med mig? Vad är det du försöker förklara för mig? Vad är det jag inte förstår? Hur kan allt förändras? Så många frågor som cirkulerar i hjärnan. Så mycket som bara snurrar omkring efter mötet med dig. För någon dag sen var jag säker, ingen by chans för dig. Men du har alltid en liten plats hos mig som du behåller och det är den du tar fram hos mig när vi ses.
Du och jag är så olika, det finns inget som är lika med oss. Men ändå fungerar det, ändå så vill vi båda ha lite mer, lite mer för varje gång. Ändå gillar vi varandra, varandras sällskap.
Men nu rör det om i soppan igen. Du vet vad jag vill, du vet vad jag känner, du vet mycket. Snälla sluta spela spel med mig, sluta leka med mina känslor för jh orkar inte att bli sårad av di igen

It's like you screaming and no one can hear you. You almost feel ashamed that someone can be that important to you that without them you feel like nothing

Ovido - Quiz & Flashcards