Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av flickansliiv - 18 oktober 2012 15:12

Allt blev annorlunda, tankarna blev annorlunda, sättet att vara på, sättet att döma andra, sättet att må. Nu förstår man ju dyrbart livet egentligen är, kanske inte mitt. Men livet för andra. Och för de som jag bryr mig om. Något bara växer och växer i magen på mig, klumpen där inne blir större och större. Någon är sjuk, någon är dålig. Och jag bryr mig, det är en person som gjort allt för mig och älskat mig fast jag inte är värd det. Personen betyder allt för mig och är en helt fantastiskt människa. Om den personen försvinner har jag inget kvar, jag kan nu se hur skönt livet är. Världen kan förändras på bara någon sekund. Här har jag trott att allt varit bra men då är det helt andra saker som händer. Snabba sjukhusbesök, undersökningar görs, men kan ändå inte lita på att hon inte lämnar mig. Att hon stannar kvar hos mig, hon måste, hon måste. Jag måste hinna berätta att jag tycker om henne, att hon finns i mitt hjärta. Att hon måste bli bra. Jag klarar mig inte, jag vill inte klara mig, jag kan inte.. Jag kan inte.... Kom tillbaka till mig!!!!

Av flickansliiv - 18 oktober 2012 15:12

Allt blev annorlunda, tankarna blev annorlunda, sättet att vara på, sättet att döma andra, sättet att må. Nu förstår man ju dyrbart livet egentligen är, kanske inte mitt. Men livet för andra. Och för de som jag bryr mig om. Något bara växer och växer i magen på mig, klumpen där inne blir större och större. Någon är sjuk, någon är dålig. Och jag bryr mig, det är en person som gjort allt för mig och älskat mig fast jag inte är värd det. Personen betyder allt för mig och är en helt fantastiskt människa. Om den personen försvinner har jag inget kvar, jag kan nu se hur skönt livet är. Världen kan förändras på bara någon sekund. Här har jag trott att allt varit bra men då är det helt andra saker som händer. Snabba sjukhusbesök, undersökningar görs, men kan ändå inte lita på att hon inte lämnar mig. Att hon stannar kvar hos mig, hon måste, hon måste. Jag måste hinna berätta att jag tycker om henne, att hon finns i mitt hjärta. Att hon måste bli bra. Jag klarar mig inte, jag vill inte klara mig, jag kan inte.. Jag kan inte.... Kom tillbaka till mig!!!!

Av flickansliiv - 18 oktober 2012 15:12

Allt blev annorlunda, tankarna blev annorlunda, sättet att vara på, sättet att döma andra, sättet att må. Nu förstår man ju dyrbart livet egentligen är, kanske inte mitt. Men livet för andra. Och för de som jag bryr mig om. Något bara växer och växer i magen på mig, klumpen där inne blir större och större. Någon är sjuk, någon är dålig. Och jag bryr mig, det är en person som gjort allt för mig och älskat mig fast jag inte är värd det. Personen betyder allt för mig och är en helt fantastiskt människa. Om den personen försvinner har jag inget kvar, jag kan nu se hur skönt livet är. Världen kan förändras på bara någon sekund. Här har jag trott att allt varit bra men då är det helt andra saker som händer. Snabba sjukhusbesök, undersökningar görs, men kan ändå inte lita på att hon inte lämnar mig. Att hon stannar kvar hos mig, hon måste, hon måste. Jag måste hinna berätta att jag tycker om henne, att hon finns i mitt hjärta. Att hon måste bli bra. Jag klarar mig inte, jag vill inte klara mig, jag kan inte.. Jag kan inte.... Kom tillbaka till mig!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards