Alla inlägg den 28 juli 2012

Av flickansliiv - 28 juli 2012 11:59

Borde glömma allt det gamla. Nu vet jag ju sanningen, vet vad hans känslor är, bör man inte bara glömma och gå vidare då? Det skulle aldrig bli vi, det var helt enkelt inte meningen, hur mycket jag än ville det så var du inte redo. Du använde mig som en leksak och när du kände att jag kom för nära dig kastade du bort mig. Jag blir ledsen och ännu mer ledsen när jag ser dig med någon annan, det skulle vara du och jag.. det är något som hela tiden känns i mitt hjärta men inte förrän igår kunde jag lista ut vad det var, det var du som var med någon annan än mig, jag var inte längre något val, inte ens en tanke. Det skär in i mitt hjärta och den känslan är något jag aldrig kommer glömma. Blivit lekt med i så många månader, förhoppningarna har växt men nu, nu är det över. Kanske är det bäst att det aldrig blev du och jag, kanske hade det varit ett misstag och kolla vad som kunde hända mellan oss och om det skulle fungera. Nu är det inte lönt att fundera för du har gjort det klart För mig vae du står och jag tänker inte stå bredvid och kolla på när du går vidare, bara För att en dag kanske du väljer mig. Jag vill inte bli vald sist och framförallt inte efter de andra tjejerna. Jag är värd att du väljer mig först, jag ville vara din tjej inte en av dina tjejer, vilket jag tyvärr blev....

Ovido - Quiz & Flashcards