Alla inlägg den 9 juli 2012

Av flickansliiv - 9 juli 2012 18:24

Förvirrad till max är inte tillräckligt för att beskriva allt som snurrar runt i min hjärna. Allt ät så förvirrande att jag inte ens kan tänka klart. Jag önskar att alla bara kunde säga vad de känner och tycker istället för att spela en massa spel. Känslorna är svåra att beskriva, men att blir lurad och utnyttjad av någon man gillar känns rent ut sagt hemskt. Men ändå går det inte att släppa honom. Han bygger upp en sort relation med mig och när jag tror att allt börjar bli bra rycker han mattan under fötterna på mig och plötsligt ligger jag ner och kan inte resa mig upp. Sedan räcker han mig sin hand för att hjälpa mig att komma på benen igen och jag förlåter. Jag förlåter som så många gånger förut. Men ändå inser jag aldrig att allt detta är som ett spel för honom. Han säger de perfekta sakerna, gör det perfekta sakerna och sedan drar han luften ur mig för att sedan ge mig mun mot mun metoden. 

Ovido - Quiz & Flashcards