Alla inlägg den 25 februari 2013

Av flickansliiv - 25 februari 2013 20:17

Vi gör alla misstag. Vissa fler än andra. Känslan av ånger är stor. Känslan av att detta inte var rätt finns där. Ständig påminnelse om att detta inte var bra. Inte bra någonstans.vill ångra. Vill börja om, vill glömma.
Sårade känslor gav utlopp för ett stort misstag. Känslorna för dig är inte borta. Känslorna för dig växer även om du lämnat mig. Men vad jg gjort, var inte bra. Jag försökte byta ut dig. Försökte finna känslor för någon annan. Som jag visste aldrig skulle ske. Känslorna för honom är borta sedan länge. Det går inte att hitta dem igen, om dem någonsin fanns där. Tankarna kom hela tiden till dig. Jag ville byta ut honom, varje sekund, varje minut, varje timme, önskade jag att det var du. Att det var du och jag. Jag blev sårad av dig igen och ville glömma men blev istället påmind om hur mycket jag saknar dig och hur mycket du faktiskt fortfarande betyder för mig

Ovido - Quiz & Flashcards