Alla inlägg den 19 februari 2013

Av flickansliiv - 19 februari 2013 22:11

När är det slut? När ska det verkligen vara det? Du låter mig inte vara. Du lämnar det aldrig. Varför?
Börjar bli trött på dig, på detta. Du har gjort ditt val, nu får du stå för konsekvenserna. Jag klarar inte det mer. Jag klarar inte av att låta dig ha en del av mig när det passar dig. Jag klarar inte av att spela med dina regler. Det gör så ont. Så fruktansvärt ont. Men du förstår inte. Du förstår inte vad du gör mot mig. Och ändå kan jag inte släppa dig.
Känslorna för dig som finns är något jag hatar. Jag hatar att dem inte försvinner. Jag vill inte ha dem längre. Du måste lämna mig och det är snabbt. Nu direkt! Jag kan inte göra det. För en gång skull måste du tä la på mig. På mitt liv. På hur detta påverkar mig. Du måste vara den vuxna av oss denna gången. Jag måste be dig vara det, jag orkar inte längre

Ovido - Quiz & Flashcards