Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av flickansliiv - 6 augusti 2012 23:32

Helgen har varit super!!! Helt fantatisk! Behövde ha en sån här helg efter allt annat tråkigt som hänt i livet just nu. Jag försöker släppa dig och jag är på god väg, hoppas jag! Så gör inget som gör att jag kommer springandes tillbaka när jag äntligen är redo att ta nya tag och lämna allt det gamla bakom mig. Låt mig gå, låt mig få vara glad. Det är det som jag ber dig om, är det för mycket begärt? Jag gillar dig men önskar ändå att du ska vara lycklig även om det inte är med mig så hoppas jag bara gott för dig, jag önskar att du kunde göra detsamma för mig. Jag förstår att det är svårt för dig men jag har gjort det för dig, och tro inte att det var lätt. Tog mig såhär lång tid innan jag vågade yttra mig om att ens ta ett stig förbi dig, så kan du tänka dig hur lång tid det tog att glömma dig, och mina känslor för dig. Allt har en början och ett slut, vårt slut har kommit, tyvärr

Ovido - Quiz & Flashcards