Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av flickansliiv - 5 augusti 2012 02:10

Att se skiten om och om igen är inget som är vettigt för varken dig eller mig. Det är bara att inse att vi måste lämna allt och bara gå vidare. Vi kan inte hålla på såhär. Vi skadar varandra, vi är tyvärr inte bra för varandra du och jag. Du kommer alltid få ha en plats i mitt hjärta, för det du stulit kan du aldrig lämna tillbaka, hur mycket jag än vill att du ska lämna tillbaka det kan du inte. Jag önskar att jag kunde sluta bry mig! Att jag kunde sluta hoppas, sluta önska, sluta fantisera om att det skulle bli du och jag. Men du har en plats som är så nära mitt hjärta att jag inte bara kan släppa dig, låta dig vara. Du är underbar och vi hade varit underbara ihop. Men om du inte kan inse det så är det bättre att jag låter dig gå. Låter dig finna någon som känns rätt för dig, någon du kan dela din framtid med. Det tråkiga är att du inte låter mig gå vidare, låter dig inte släppa taget om mig. Jag behöver det, jag vill att om det ändå inte kan bli något mellan oss är det bättre att du låter mig gå. Och låter mig leva vidare med mitt liv. Jag behöver dig och det vet du. Du gör mig hel när jag bara är halv, du gör mig till något som jag är. Något som jag gillar. Synd att jag inte kan göra detsamma för dig....

Ovido - Quiz & Flashcards