Alla inlägg den 22 juni 2013

Av flickansliiv - 22 juni 2013 11:16

Det har gått bra,väldigt bra
Jag är inte så orolig, skulle inte beskriva det som att jag är säker på var jag har dig men på något sätt känns det som du visar mig det jag behöver. Tills igår. Ångesten har bara växt och mina tårar rinner sakta nerför min kind. Ledsen för att du inte svarar mig längre. Jag vet att jag är löjlig men alla möjliga tankar snurrar i mitt huvud. På din fest kan det funnits någon annan. Någon annan som du såg som mer intressant än vad jag någonsin varit för dig. Någon som är trevligare, snyggare och har bättre självförtroende... Jag vill du ska träffa någon annan och tänka på att du har mig, för det är mig du vill ha. Men jag ät tveksam. Tveksam på om du skulle göra det. Tveksam på om du vågar stå upp för dina känslor för mig....

Ovido - Quiz & Flashcards